Pages

Monday 4 June 2012

life





pehhh dh berapa ari aku puasa internet.. hehe sbb masalah ngan broadband tapi x kesah sgt lah... asalkan aku best duk umat living my life...... ni just nk cter pasal holiday ari uh... eh aku memang sangat perlukan vacation.... weekend ari uh parent aku ajak g Lotus resort kat desaru jah... cuti2 katanya oklah dr duk umah je kan... emg syok duk berehat kat tepi pantai.... suasana yang cukup menenangkan dan nyaman skali.......







my mama, nenek n little sister.....

abg belakang uh spoil lah 

nyaman sungguh... tenang jek 

sehari suntuk aku mandi manda kat situ.. terjun dalam swimming pool dh puas main air tawar.. aku berenang lak kat pantai yang jernih uh.. emg sgt best...... lepas uh bejemur tepi pantai ala-ala mat saleh haha. mat salleh la sgt..
really enjoy this holiday....

No comments: