Pages

Friday 22 July 2011

kembali dari kelantan

perghh dh lame rse nye x update blog niii ishhh..
teruk tol.. hahah nk wat cam ne busy sikit.. hehhe yelah bru je balik dari kampung kat kelate..
hurmm entry kali nii nk story aktiviti kat kelate lah...

perjalanan dari rumah ke kelantan je dah amek mase dekat 12 jam.. bayangkan lah duk dalam kete 12 jam .. penat sesangat laa ye... adoii sakit abes belakang... hehhe sbb uh aku lebih suke balik kelate naek keteapi jee. ade tempat tido selesa sikit..

skang ni kat kelate tgh musim durian n manggis peghh emg best laa balik... dapat rse durian musang king eh ??? atau durian kunyit emg sedap fresh dr kebun uh. lagi best woo oo.... tambah pulak makan ngan family kat kampung memang syok...best nye. lame x jumpe dierang sme.. hhehe
nilah cousin aku.. comel  sangat..

panorama kedai nenek aku ...


hurm duk kampung meronde jelah keje.. best uh yelah kat bandar niii tgk bgunan jee.. bile balik kmpung dpat tengok sawah, hutan, binatang yang comel2.. emang indah dan menenangkan... dan yang paling aku suke tentang kampung aku ialah makanan yang ade kat kelantan peghh emang sedap n variety hehhe banyak sangat pilihan murah pulak uh... sedap!!!

sarapan pagi yang mak cik aku buat .. dh nk abes lak mse aku amek gbr.. 
dress up die pown dh abes aku makan ...

menikmati makanan ngan family



hurmm mse ari nak balik jb uh aku singgah kat 'pasar sena' tu orang kelatan panggil la sape yang paham, paham laa kalu x paham maksudnye pasar isnin heheh emg best shoping kat sane.. namekan jee ape yang korang nak cari.. semua nye murah. dengan kuih muih tradisional kelate, baju, barang dapu, perkakas dapur semua ade.. best uu aku shoping hehhe. sbenarnye aku mencari jersi pasukan kelatan hehe.. dapat jugak akhirye ssh nk cari dierg kata semua dah abes stok baru blom sampai.. hehhe sib baek ade lagi mase aku beli uh... then duk la dalam kete 12 jam lgi baru sampai jb
aku beli due2 set hehehe


haa lepas ni sape nak g kelantan singgah la kampung aku yee...

2 comments:

pie said...

wah, lawa r jersi kelantan....aq tau ko bli dua set sbb nk bg aq stu kn????haha..

haris@gary said...

hahaha nak k ??? satu rm 60 hahah... nk??? aku htr kat kau ... free delivery.