Pages

Sunday 10 July 2011

sunnyday sunday

hehe hari ahad jee, aku dh bgun pagi2 tunaikan kewajipan aku..
seperti hari minggu yang laen, aku akan g jog n j robik kat bukit lelayang pasir gudang...
hurmmm kalu dh joging uh mesti ah penat, tol ak ?? so aku pown balik ah rumah dgan harapan nk rehat kan diri tdo segala.. tapi tetibe mak aku cakap:
hari ni katenye x de karen ... so g siap2 kite nk g tanjung balau picnic...

biar btol ?? adoii dh la letih jog  x hilang ag, kalu g tanjung balau dh sah la aku brenang jee duk je dalam air.. maklumlah hantu air la katekan ...
huhu aku ni duk kat pasir gudang (PG) kalu nk g tanjung balu uh yg dekat ngan desaru amek mase 2jam spatutnya... tapi tq kepada PLUS sbb lbuhraye senai-desaru dh siap hhehe..
skang niii hanye amek mase 30 minit jee tuk kesane waa bahagia idup aku hahha x yah lelama duk dlm kete....



waa sampai jee aku trus terjun laut hehe best gler dh lame dh x mandi laut hehe.... ktrg gerak dalm kul 11 cm uh lah mase uh air mseh tgah surut soo best lah mandi bagi dak2 kecik. emg pnoh pantai uh public holiday la kan.... heheh .. air laut pown jernih.. leh nampak pasir laut hehehe.. yang best nye aku dapat tangkap 2 ekor obor2 berenang skali ngan aku hehehe comel sgt.....



yang best nye kat tanjung balau nii die nyer lifeguard sentiase aware ngan semua pengunjung kat sane. tahniah kepada mereka.. kerana jika ade pengunjung yang dianggap bleh mendatangkan bhaya kepada dri mereka sendri siren akan dibunyikan dan amaran akan dkluarkan .. jadi kjadian yang x diingini dapat dielakkan ... emg rse scure sgt.. hehehe

tapi bile dh nk dekat petang uh dr jauh kitrg leh nampak kilat sambar mnyambar... heheh angin pon dh stat kencang.. kitrg pon decide dh smpai mase tuk balik.. tapi emg puas...



2 comments:

Suhazli said...

erk..tangkap obor2?xbhaya ke?

haris@gary said...

kalau gne tangan emg lah bahaye.. tapi tetibe lak kat pantai uh ade bekas terapong kn.. so tangkap gn bekas tu lah heheh