Pages

Wednesday 6 July 2011

ragam !!!

hurmm pagi2 lagi aku dh jumpe insan yang agak kurang sopan n dh bleh kowt dkatekan biadap....
hurmm ni story pag tdilah mse aku nk g beli sarapan ..... trun je moto trus serbu kat restoren uh nk cepat la katakan ..
maklumlah rmi jgak org tgh beli sarapan.. then  aku tgu lah turn aku nk ngorder makanan...
yang seangkatan ngan aku ngah tgu ngorder mkanan uh ade lah sorg pak cik ni ngah
dukung anak die ... tetibe je die tenking kat mak cik tgh bungkus nasi uh ...
katenye: Woiiii!! kau amek order aku ni dulu ... tau tak Aku!!! aku dh tgu lame . kau leh amek order
org laen lak...
padahal die smpai awal skit je dr aku... tapi bkn aku lah yg die maksudkan ade sowg kakak ni yg bru smpai.. hahha
terkejut mak cik uh tebenti jap die wat keje... die trus ikut ape yg pakcik uh mintak ...
kesian aku tgk mak cik uh dh la tue... mane lah die tahu sape dtg dulu dh rmi sgt org kan ....
pak cik uh plak dh si mk cik uh bungkuskan nasi die die leh marah lagi... ni x kene tu x kne .. melebih2
agaknye die x malu k kat org yang ade kat situ seme dh begang ngan perangai die yang biadap uh..

adoii pak cik oii laen kali kalu nk tgur uh sopan lah sikit, dh tau rmi org bli makanan kat situ
manelah mak cik tu nk persan sape dtg dulu kan ...ishh tunjuk lah contoh yg baek kat anak yang pak cik dukung uh kan jd biadap gak bru tau .... ngee
ni skadar nk kongsi perasaan je kan btape penting budi bahasa uh .....  bersabar la yee

No comments: