Pages

Tuesday 22 May 2012

my biasiswa

alhamdulillah aku dapat call dr KPT tentang temuduga MyBrainSc punyer scholarship... aku bersyukur sgt.. disebabkan terlalu excited kakak uh x abes cakap lagi aku dh cakap: terima kasih kak eh... ok tq... haha dh nk matikan phone dh pown... seb baik akak uh cepat2 cakap: dik akak x abes cakap lagi.. haha klu x emg aku blur ah mne tempat interbiewnyer, nk kne bawak ape... hahha adoiii
hello :D

interbiewnyer ari ahad... ari sabtu aku balik dr Citrawarna kul 1... sampai ukm kul 3.... adoiii emg ngantok ah bile g interbiew kat PICC tambah pulak aku g sane naek moto... mase nk di interbiew uh aku risau gak ngan membe aku yg accident uh... tapi aku kne selesaikan interbiew dulu.. tgu dr kul 8 pagi kul 12.3o bru interbiew...
tgh tgu gilirann.. seb baek ade dak kolej aku dpt skali.... 

orang yang interbiew aku nih Prof dekat USm.. die emg sempoi.. nilah first interview aku yang pling best kitrg bersembang jek dalam uh.. die tanya lah cket pasal cita2 aku.. aku pown decided nk jadi virologist. die kata biasiswa nih akan taja hingga ke PhD.. amin.. tapi die emg Terbaek... x stress langsung bersyukur gler....
tapi alhamdulillah aku emg dh lame tgu saat nih... moga2 aku dapat tawaran biasiswa nih. amin

2 comments:

Anonymous said...

eh dia tnya soalan cita-cita je ke?bi ke bm?sorang je ek penemu duga nya

Anonymous said...

xde tips2 ke??