Pages

Friday 25 May 2012

terpaksa

kalau korang ade bce post yang sebelum nih aku ade bgtau x nak g interview JAKSA kolej aku.... sebab aku x nak jawatan uh... tapi ble aku balik ke kolej semalam lepas preview tarian ICAF kat DECTAR.. tetibe abg Shah (felow kolej) panggil aku masuk bilik felo.. igtkan nak marah tapi die cakap.. Tahniah tadi masa meeting semua sepakat pilih awak jadi Jaksa kebudayaan sem depan.. aku terdiam jap,... aku dh x g interbiew pown dpt gak.. aku cakap ler aku x nak tapi die kata keputusan muktamd 
tekejut ... but cute 
ari ni nak tak nak aku kne g menghadap pengetua untuk hal jaksa nih.. adoiiii emg lah jadi jaksa ni banyak advantage die macam stay kat kolej secra percuma, boleh pilih bilik n roomate.... tapi aku just x nak terikat dgan apa-apa komitmen.... ok bg yang tak tau jaksa uh ape: jaksa ni macam ahli jawatankuasa pelajar lah kat kolej aku..... aku dh siap dapat jadual dh untuk preparation kemasukan student 1st year sem depan.. wuadoiiiiii
redha jelah

No comments: