Pages

Wednesday 23 May 2012

today news

peh hari yang memenatkan n menyakitkan serta memilukan..... dahla bgun lambat walaupown appointment ngan dr kul 8.45pagi tapi kul 9 bru g... seb baek dapat set balik app. kul 10 pagi.... sementara menunggu uh dapat aku g uruskan my BFF yang bru discharged dr ward.... tolong die dlm uruskan rutin harian die jek memandangkan die akan balik ke kelantan.... then aku bawak die naek moto g pusat kesihatan untuk cuci luka operation die uh... die kene buat semua uh selama 3 minggu.. emg kesian..... time die cuci luke uh.. aku lak kne menghadap dr gigi untuk cabut gigi graham bongsu... time die bius uh terangkat kaki, 3 org nurse pegang kepale aku... naseb badan.....
haa nilah jenis graham bongsu.. aku nyer yang first sekali .. bahagian atas
dah lesai cabut gigi aku tgu lah sampai membe aku siap cuci..... dengan mulut yang dh kebas nk bercakap pown ssh.... hehe membe aku gelak jek kat aku.... dah uh htr die balik ke bilik nk bg die sarapan... nk tmankan die sarap aku x leh makan untuk sejam due atas nasihat dr.... x pelah asalkan membe aku dapat makan...

sambil2 uh kitrg kemaslah bju die n barang2 yang nak dibawa balik ke kampung halaman membe kat kelantan..... tapi aku lak ade app kat tempat belajar memandu berkaitan lesen kete kul 11.30pm ikutkan malas nak g sbb membe aku dh nk blik tgh hari uh, kesian lak nk tinggal die.. tapi die pakse sruh g sbb klu x emg x sempat aku nk dpt lesen before cuti sem.... aku rushing lah ke sane... setengah jam dh siap .....

tapi die dh call cakap pak cik die dh sampai nk ambil die aku risau jek x dpat jumpe die sebelum die berangkat pulang.... punye lah cepat aku rempit nk sampai ke UKM... hampir-hampir nk accident bile sampai selekoh maut sib baek x de kete sbb aku dh break emergency kot seb baek x terbalik tengah jalan... emg tarik nafas panjang lah.. nk kejar membe yang sakit kan aku lak yang msuk spital nanti..... aku sampai jek kolej die emg aku sgt bertuah die bru jek nk gerak sempat gak aku jumpe.. sempatlah aku bersalam dengan beliau..

alhamdulillah moga die akan cepat sembuh n cepat-cepat kembali ke UKM, bosan lah see nanti ....
disebabkan aku terlambat makan ubat tahan sakit... balik jek bilik aku dh rase kesakitan yng teramat sgt kat gusi nih.. darah x benti lagi kuar... so pas makan ubat terus tidor memandang aku dh ade MC dari Dr... terpakse lah x g kerja lapangan.... nak wat cm ne.....

nilah cerita hari nih... x leh nk wat wordless Wednesday........

2 comments:

cik aqil manis ^^ said...

untungla nasrul.. :)

haris@gary said...

wahh aqilah... :D