Pages

Monday 16 January 2012

before & after

alhamdulillah. exam BIO pown dah berlalu dengan happy nyer.....
aku bersyukur sgt .... i LOVE u Biology..... dulu, kini & selamanya.
hehehehe maknenyer tinggal paper academic communication jelah rabu nih... haaaa
abes jek bio pagi tadi aku dh nampak perubahan kat meja study aku hehehhe..
tgklah perbezaan before n after exam weekk....... student life...
ni mase exam sedang berlangsung.... study lah kata ku...
bile exam berakhir........ love it....
segala nye berjalan ngan lancar.. thankzzzzz to all my lecturer, x lpe pade kekawan... n yang pling penting
tahniah pada diri aku.. coz aku dh berusaha sebaek mungkin, semua keputusan yang bakal diterima
adalah rezeki dari Yang Maha Esa. semoga segala usaha membawa kejayaan... amin....

2 comments:

aL-'azrol Hasryn said...

nampak x nampak. . . .hahahha

haris@gary said...

ayat ni je eh yang kau ade?? adoiii aiiii