Pages

Tuesday 10 January 2012

kulit ku..

first of all aku nk ucapkan ribuan terima kasih kepada insan2 yang
dah berjaya memperkecilkan aku hnya kerana kulit aku gelap n x lah seputih korang....
aku bersyukur n rase bangga sbb aku berkulit gelap becoz of what ????
bcoz aku ade gen bapak aku dlm diri aku n i'm proud of it....... bak kata Selena gomez:
u made me insecure, told me I wasn't good enough,
but who are you to judge, when you're a diamond in the rough?

& sape kau nak hina aku ???

mulia sangat ke kalu kau ade kulit cerah tapi mulut mcm sial.. buat ape??
yaa sape2 yang terasa aku mintak maaf.. sbb aku x mampu nk bgtau korang depan2..
yelakan bila aku marah bru korang nk sedar...
sory 2 say lah aku bkn jenis org yang senang2 kau nk hina....

i'm proud to be me.

2 comments:

aL-'azrol Hasryn said...

nampak x nampak. . .hahahaha

haris@gary said...

aku nampak kau ????