Pages

Sunday 15 January 2012

tahi lalat

dipetang ari ahad ni, (1 day before exam BIO) sedang aku stdy cm besa lah
tangan ni memg akan mula lah peluk badan bila rase bosan n mengantuk....
bile aku tergaru bahu aku then aku rase ade something cm benjolan kecik. aku sangkakan ianya adalh jerawat badan, so aku mulelah gatal nk g buang benjolan atau bintik kecik uh, but aku tekan2 x jugak nak pecah.
ni yang wat aku suspen,

yelah bile dh belajar bio ni mulelah igtkan parasit yang melekat kat belakang badan
nak menghisap kemanisan darah muda ku. aku gigihkan jugak nk buang bende uh, mcm2 cara aku try akhirnya bende terasa cm dh tertanggal dari bahu aku. ape yang aku sangkakan jerawat n parasit tadi ternyata meleset.(ayat x leh blah) bile aku balik ape yang tertanggal dr bahu aku ianya cm bola hitam yang kecik n isinya sgt keras... apakah itu ?? aku try lah nk discover bende apekah tu.. but i have no idea about that thing..
last2 aku buat andaian sendiri maybe tahi lalat je tuh, yelah ayat nk sedapkan hati.. just wanted to feel free :D
feel freeeeeee..............

aku masih tertanya-tanya apekah bende uh ?? x sempat aku nk snap pic... takutnyer pasal. wuadoiii ;;;;
:::::mcm misteri nusantara bagai:::::::::

No comments: