Pages

Wednesday 18 January 2012

yesterday

waaa bru ade time nk post waduhhh.... yesterday... aku g LCCT htr membe aku balik sarawak... ngan dak KUO(kolej ungku omar. ukm), emg best lahhh... cm ape ntah kat lcct dh lahh sampai 3 jam awal kat airport sampai x tau nk wat ape...so ktrg bawaklah dak2 yang x pnah dtg LCCT nih tour satu LCCT... what a sweet memories....





ronde2 nyer ronde akhirnye tibelah mse si Henry, kwn aku nih check in flight die... die dh selamat pown tibe kat sarawak kul 9 lbih semalam. ... jumpe lg sebulan yek ....
yg pegang handphone uh Henry n sebelahnyer Fadhil.....

balik jek dr LCCT singgah lak umah Fadhil.. membe palapes aku.. memandangkan lpas nie die akan pindah kolej.. sedih la jgak... soo ktrg g lah melawat family die jap.... best gler masakan mak die... terbaek lah Mak cik ... I like.. tq fadhil...

ape yang lagi best lepas uh ialah ktrg g karaoke!!!!! hahah ade kejadian lak uh otw nk g karok... dh dekat sampai kat tempat karaoke family haziq call bgtau dierg dh sampai kat kolej.. waduhhh kelam kabut ktrg u turn balek kolej takut kantoi ngan mak die yg ktrg nih nak g karaoke....... emg abes pnyer fun lah lepak ngan dak nih... balek jek karok terus aku setelkan beg2 aku tuk disimpan dalam stor.....i'm coming home.....

3 comments:

Anonymous said...

heheehhe sedey aku nengokkk...eh blog nie x privacy ekh..huhu engt an diary blog nie hohoho wee~

haris@gary said...

x de diary sgt lah.... hahaha kalu privacy wat pe lah aku nk bloging

Anonymous said...

weyh kantoi la kalo parent aku bace blog neyh haha