Pages

Wednesday 11 January 2012

wordless wenesday

hurmmm ari nih ade appointment ngan pakar ortorinolarinlogi.. haaa mesti pelik an.. sebenarnye pakar telinga....
setelah beberapa waktu menderita, akhirnye dpt rwtan pakar & it just an infection... so glad to heard that...
thankzzzz

Dr... but lepas ni aku dh x leh swimming buat sementara waktu... sbb takut infection uh dtg balik...
so say no to swimming... haha x tau sampai ble aku leh than x swimming adoiii aiiii...

g spital serdang tadik naek lah skuter membe aku leh plak ktrg sesat sampai k sungai besi sane haa...
emg merentas highway lah... terbaek... selama 6 jam aku kat sane.... lme gal.. kebanyakan waktu dhabiskan utk menunggu gile hebat.... balik2 jek kolej dah kul 2.45pm tetibe bru teringat.. aku ade meeting doo kul 3pm kat DECTAR ... adoiiii emg padat jadual aku ari nih.... tapi berguna jgak meeting ngan pegawai kebudyaan bnyak info tuk Kolej yg tercinta KUO..... hahaha
emg WOrdLeSs WeneSdAy lah ari nih sbb x stdy ag .. esok exam ...
hanya mampu tersenyum jek ..

No comments: